kolmapäev, 23. veebruar 2011

Marianne Thieme ja üks väärt film

http://vimeo.com/15342394 - film MEAT THE TRUTH on inglise keelne, kuid piisavalt selge ja Marianne Thieme selgitab  lihtsal ja suurpärasel moel, kuidas saame oma planeeti rohkem hoida. Filmis saavad sõna nii Leonardo di Caprio kui ka tunnustatud teadlased. Ei ole verine, kuid väga faktiline film. Lõpu poole see taguotsa ja selle töö jälgimine on juba liiast aga võib ju sel ajal lakke vaadata:).

Kui palju tekitavad kasvuhoonegaase liha- ja piimakari maailmas - KOKKU 18%
Kui palju tekitab kasvuhoonegaase transport 13%. Vaata, mida sa sööd:)

Al Gore, kes samuti on üllitanud filmi maa saastatusest ja kliimamuutustest - unustas elusloomakarja. Ja selle "unustamise" eest on ta saanud kõvasti kriitikat.

Aga Al Gore on andnud järgmise intervjuu  Good Morning America’s Diane Sawyer´le


SAWYER: - diplomatically produced, that cows produce and how damaging it is, 20 korda rohkem kahju kui CO2. Siin on Glenn Beck Fox News visates teile väljakutse lehmade ja metaani osas.
GLENN BECK: Ma olen selles osas PETAga ühte meelt. Veel korra küsin Al Gore´ilt - kui sa tõepoolest soovid päästa planeeti, Al, miks sa siis ei viska minema oma juustuburgerit ja ei võta taimetoiduburgerit? ...
GORE: naerab: Jah, on tugev seos lihakarja kasvatamise ja järjest suureneva liha tarbimise vahel kogu maailmas ja see kahjustab keskkonda. See on õigustatud küsimus. Ja nagu paljud inimesed, söön ma praegu vähem liha, kui ma harjunud olen. Ma ei ole taimetoitlane, ei kavatse hakata, kuid on tervislikum valik süüa rohkem aed ja puuvilju. Seega ei ole siin midagi naerda. Dieet on väga oluline komponent, kuid veel suurem komponent on CO2 ja metaan, mis summeerub mitmetest allkatest...  
 http://newsbusters.org/blogs/scott-whitlock/2009/11/03/surprise-abc-s-sawyer-hits-gore-profits-global-warming-plays-glenn-b

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.