kolmapäev, 9. veebruar 2011

Mis toimub Slovakkias?

Ma kirjutasin täna Cornelli õppega seoses kirja Riigikogu liikmele:). Ülesanne oli kirjutada peale keskkonnaloenguid lühike (kuid tabav) kiri senaatorile - teemal subsideerimine, keskkonad toitumine, inimeste tervis. Kas siis eestlane on suur avalike kirjade kirjutaja?:). Ma võtsin esimese valimisprogrammi, mis ette juhtus ja juhtus sedakord Isamaa ja Res Publica oma. 100 sammu Eesti heaks? Võite lugeda ja vaadata kas seal peale rikkuselubaduste suurt on. Tervisepunktide juures on, et arstid ja arstiabi jne. Ei sõnagi meie haigetest inimestest. Otsisin kirjale allikaid - jõudsin EL tervise statistikani: appi, mis toimub. Eesti inimene on ikka väga otsa jäänud. Ma tean, et me oleme viletsad aga et nii esirinnas haiguste ja tagarinnas tervisenäitajate poolest... Aga peaaegu igal juhul oli Slovakkia meist hullemate näitajatega. Läti-Leedu ka ikka siin-seal sama pulga peal. http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/eurostat/home/
Kuna nii hea valimisprogramm, kus sõnagagi toitumist ja toitumise seost tänapäeva lääne ühiskonna tapjahaigustega, maa kurnatust, vee puhtust ei mainita siis kirjutasin kohe kirjakese ära. Samas veidi masendab ka, et seda inimese tervist vaadatakse ainult arstiabi kättesaadavuse seisukohalt.
Kirjutasin kirja ära ja sain kohe juhendajalt vastuse, et talle minu kiri väga meeldis ja kolm punkti seal eriti toredad ja ta loodab, et ma kindlasti selle kirja ära saadaksin:). Vaat nii - kas keegi tahab veel kirjale alla kirjutada:)

1 kommentaar:

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.