neljapäev, 5. mai 2011

Kuidas ma rikkaks sain ja mis siis edasi saab

Ei olnud täna varem aega kirjutada Eesti Ekspressis minu kohta ilmunud artiklist. Aga praegu tulin koos lastega karjamaalt, kus me tavaliselt muru näksime. Proovisime seal uusi Šveitsist tellitud kullatud karjakelli - neid läheb nüüd vaja, nüüd kus me pidevalt muru näksime. Ma vaatasin omale briljantidega vile ka - hommikul vilistan lapsed kokku, saadan teele ja õhtul kui vilistan, tulevad nad karjamaalt koju. Hein on toores ja värske.
Raili (vanem tütar) helistas ka peale lehe lugemist, tahtis teada, et kui me rikkad oleme - kas ta võiks saada nutitelefoni ja auto. Ma ütlesin, et ta sai valesti aru - me ei ole pururikkad - me oleme mururikkad. Muru näksimiseks tuleb ta siis laupäev meile.
Mehel oli ka hea meel - et miks temast kogu aeg igasugu asju kirjutatakse - lõpuks ometi minust ka.
Siis helistas järgmine tütar - tuli just lõpueksamitelt (inglise keele suuline ja sai 19 punkti 20st). Tal oli hea meel, et tema nime kuskil ära ei märgitud. Nii ütleski, väga hea, et mina kuskil sees ei ole. Sestap ma praegu tema nime ka ei nimeta. Nii võib pere laiali minna.
Ma pean siiski ETTA liikmena ühe viisaka avalduse ka selle artikli pealkirja kohta tegema. See on järgmine:
MA ANNAN OMA LASTELE AINULT MITMEKESIST JA TASAKAALUSTATUD TAIMETOITU. MINU LAPSED EI OLE TOORTOITLASED. MINA OLEN TOORTOITLANE VAHEKORRAS: 80% TOORES ja 20% KÜPSETATUD MITMEKESINE-TASAKAALUSTATUD RAFINEERIMATA TAIMETOIT. MA HOIAN OMA LASTE MENÜÜS NII PALJU VÄRSKET, TÖÖTLEMATA TOITU KUI VÕIMALIK - KUID LASTE TOITUMINE EI  MAHU TOORTOITUMISE MÕISTE ALLA (toortoitumine on toitumine, kus vähemalt 80% on värske töötlemata toit).

6 kommentaari:

  1. Lugesin põgusalt artiklit ja kommentaare...alguses ajas naerma, siis hakkas kahju. Kahju inimestest, kes kommenteerivad seda, millest neil õrna aimugi ei ole :)
    Ühiskonna suhtumine muutub siis, kui teisitimõtlejad saavutavad kriitilise massi, ilmselgelt läheb Eestis sellega veel aega. Õnneks on suvi kohe käes ja kõik lihasööjad saavad mõnuga kärsatama asuda, et ülejäänud saaks rahus muru näksida ;) Head isu meile!

    VastaKustuta
  2. Kuulsin sellest artiklist naabrinaiselt. Kui lõpus oli olnud arsti kommentaar, kus ta mainis mingeid invaliide, siis mul hakkas nii kahju, kuidas Sa ei või rahus teha seda, mis Sulle meeldib, ilma, et Sulle ei pandaks mingeid räigeid silte külge. Mulle tundub, et väga suur hulk arste on oma teadmistelt täpselt sellel tasemel, kus nad olid oma õpingute lõpul. Ma ei tea, kes Sinu artiklit kommenteeris, aga tõenäoliselt mõni 50ndatel arstiks õppinu. Ja kui Sa räägid arstile uuematest teadusuuringutest, siis nad ei pea neid millekski nagu neid polegi olemas.
    Ma soovin Sulle ja lastele jõudu vastu pidada ja nautige ikka muru sama rõõmsalt. Vast tasub ajakirjanikest kah eemale hoida või nad koos muru sööma kutsuda, kus pakud oma ahvatlevaid kooke lisaks:)

    VastaKustuta
  3. Väga põnev artikkel oli ja ausalt öelda mina ei saanudki aru oma ullikuses, et ajakirjanik selle negatiivses võtmes kirjutas. Pealkiri on ogar küll :)
    Ma ei ole üldse taimetoitlane, küll aga üritan ikkagi võimalikult tervislikult toituda.
    Huvi tekkis võilillejuurte vastu.
    Äkki saaksite kommenteerida, et millal neid korjata (kui jämedaid), kuidas kuivata, kuidas säilitada ja kui kaua säilivad.
    Läksin artikli peale õue, korjas võilillejuuri ja pistsin nahka- aga kibedad olid :D
    Mis ajaga need magusaks muutuvad?
    Edu ja kindlameelsust :) Rohelist muru ka rikkalikult! :D

    VastaKustuta
  4. Tere Sille! Mina olen vaikselt jälginud Sinu blogi ja väga meeldivad retseptid jne... ise küll ei ole taimetotlane. Lugesin ka artiklit, pealkiri jääb tõesti arusaamatuks, muidugi olete Te rikas pere :) rikkus ei tähenda alati raha ju, et ma ei saand aru ka Sinu vanema tütre soovidest :) ju siis talle auto ja raha oluline, aga see selleks.

    Kas sinu kõik 5 last on taimetoitlased? Artiklist räägid, et kolm väiksemat, aga suuremad lapsed ja Sinu abikaasa? Kas ka nemad söövad ainult toortoitu?

    VastaKustuta
  5. Küsin veel, et mis Sina ülikoolidest arvad? Kaua on Sinu lapsed kodus ja kooli-lasteaeda ei lähe? Väga julge samm Sinu poolt, olen ka kodune, kuid minu lapsed käivad koolis, kardan, et hiljem nad ei suuda kahaneda selle meie ühiskonnaga.

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.