laupäev, 24. november 2012

Pom Vincent intervjuu - puuviljakommuun Keenias ja Boliivias


Räägi meile, kus oled üles kasvanud, kus elad praegu, kui vana sa oled?

Olen 27 aastane (2011 aastal) , kasvasin üles Kanada prantsuse provintsis Quebec (Montreali eeslinn). Praegu elan  Tharaka regioonis, Meru Rahvuspargis, Keenias).

Olen 6 aastat ringi reisinud Põhja- Ameerikas, Kanadas, liikudes metsast – metsa. Olen elanud väljas kõigil neljal aastaajal, ka talvel ja võin liikuda igal aastaajal, pannes püsti omale laagri, saades kõik vajaliku ümbritsevast keskkonnast, teenida veidi raha lähedalasuvates farmides, teha muusikat, müüa seda, mida olen loodusest korjanud jne.  Olen elanud mõned aastad ka põlisrahvaste kogukondades (Haidas, Carrier, Cris), kõige enam Algonquin rahva juures. Nad õpetasid mulle palju, kuid tänaseks olen aru saanud, kui kasutu see kõik oli inimesele, kes ei ela sellises keskkonnas. Olen ka elanud kogukonnas, mida võib nimetada minu perekonnaks. 

Pom, väljas elades  

Olen elanud ka valge inimese mürgitatud elu – iga valge/tsiviliseeritud inimese elu Maal; kõrge hormoonide, kõrge valgu ja rasva st igasuguste asjade poolest   kõrge sisaldusega dieediga (välja arvatud heaolu). Niisiis vajasin väga tervendamist. Nagu kõik teised „tsiviliseeritud“/valged lapsed, kasvasin ma üksi, koos televiisoriga, alati ümbritsetud võõrastest sh minu vanematest, vendadest-õdedest ja ma ei saanudki aru, et me lihtsalt võitlesime nagu iga teine „normaalne“ mittefunktsioneeriv perekond. 

 Elad nüüd Keenias – saan aru, et  tulid siia koos paari teise puuviljatoidulisega (Tanya ja Sunshine)? Te kohtusite kõik Prantsusmaal puuviljafestivalil, või tundsite teineteist juba varem?
 Festivalile jõudes olid paljud juba läinud, kuid oluline on, et kohtusin  Phillipe, Tanya ja tema endise elukaaslase Salvo´ga. Sunshine oli lahkunud paar päeva enne, kui mina tulin. Ma ei tundnud neid varasemast ajast. Tanya oli juba aru saanud, et puuviljadieedil olemine ei ole lihtsalt mingi dieet, vaid see toit sobib meile kõige paremini. Muu küpsetatud ja töödeldud tsivilisatsiooni toit lihtsalt ei sobi. 
Nagu ma juba ütlesin, olid enamik puuvilja- ja praanatoidulisi juba ürituselt lahkunud.  Puuvili seal ei olnud ka eriti hea kvaliteediga, kuid seal oli võimalus rääkida inimestega ja kuulda paljusid asju, mida keegi tavajuhul ei ole varasemalt kunagi kuulnud, palju nö põrandaalust infot … „Arukuse“ kokkusaamine, võiksin öelda. 

Kas toimub kusagil veel selliseid üritusi?

Vist Hispaanias, on ju Austraalias ja Põhja- Euroopas - aga kõigis neis õpetatakse inimesi kuulama raamatuid, mitte oma keha, kuulama eksperti aga mitte ennast. Nii et ma ei soovita neid. Keeniat ma ka ei saa soovitada, ei saa julgustada kedagi lendama, kui see ei ole just viimane aeg, väga vajalik – näiteks tervenemiseks. 

Mis siis juhtus peale seda kokkusaamist?

See algas, kui me Tanyaga vaatasime üksteisele silma. Pikk vaikus. Me mõlemad olime ühel meelel, et peame minema tagasi loodusesse. Me ütlesime selle välja ja paljud soovisid meie seiklusega ühineda. 8 meist sõitsid koos 2  autoga Hispaaniasse, et leida maad, kuhu asutada puuviljakommuun. See oli imeline, leidsime sobiva koha, sõime igal söögikorral puude otsast, olime alasti    ja rääkisime ning  arutlesime puuviljatoitumise elu imelisuse üle. Elasime nii 3 nädalat.  Siis oli mul vaja minna tagasi Kanadasse. Ma müüsin ja vabanesin kõigest sh oma kallist koerast ja trummist!! (djembe oli mitmeid aastaid oluline minu elus). See kõik võttis umbes kuu aega. Ma sain kokku just niipalju, et osta omale lennukipilet. Lahkusin ilma pagasita, ilma asjadeta, taskus ainult 40 dollarit.  Mõned ütleksid selle kohta julge, ma ise nimetaksin seda meeleheiteks – kui keegi on just aru saanud seda mida mina, siis on maailm muutunud hoopis teistsuguseks paigaks.  Ülesanne muutub väga selgeks. 

Meie seiklusest saab rohkem lugeda:
http://www.fruitariancommunity.tk/


Niisiis Keeniasse jõudsite ainult kolmekesi?

 Jah, Keeniasse jõudsin koos  Sunshine ja Tanya´ga.

Enne kui Keeniaga edasi läheme räägi oma toitumisest varasemal ajal.

Umbes 2010 aasta märtsist ma alustasin toortoitumisega, põhjuseks turgutada oma pooleldi surnud keha ja toetada oma head sõpra Melanie´t, kes soovis olla hea ema oma suurepärasele beebi Soliane´le. Kuskil 3 kuu pärast kohtasin peaaegu puuviljatoidulist Francesco´t Itaaliast. Võttis vaid paar vestlust, kui minust sai … mitte frutiarian vaid applearian (õunasööja)!!   Kahjuks ei olnud õunad väga küpsed ja seega ei olnud kogemus väga meeldiv … Õppisin teatud asju ka kohtudes Tanya ja Sunshine´iga. 




Ma küsin täpsustuseks: kas sa sööd pähkleid, seemneid, rohelist, kookost, juuri, kuivatatud puuvilju või toidulisandeid?

Olen olnud 100% puuviljatoiduline terve aasta (2011 aastal). Ei söö kookost, pähkleid, seemneid, rohelist, lisandeid vms. Ütleme, et mulle ei meeldi tappa
J

Sinu blogi postitusi lugedes on mul tunne, et sul on tõesti väga geniaalne ja terviklik suhtumine puuviljatoitumisse.  Olen kohanud väga vähe inimesi, kes tegelikult usuvad puhta tervikliku puuvilja söömisse. Enamik kinnitab pigem, et see on eesmärk, kuhu alles jõutakse. Seega on värskendav kohata kedagi, kes juba on aru saanud, et puuviljatoitumine on enamat kui dieet ja on pioneeriks sõnumi levitamisel. Vaatasin, et oled ka 30bananasaday foorumi liige, kuigi sa ei ole sinna postitanud oma radikaalseid puuvilja ideid!

Tänud! Ma ei ole kunagi lugenud kaloreid ja ma ühinesin selle kodulehega seetõttu, et leida inimesi, kes aitaksid mind siinsetes projektides või ühineksid meiega. Enne kui ma selle foorumi avastasin, olin ma juba  puhastumise teel oma kõrgema mina poole  ja mitte mingid raamatud ega ka „eksperdid“ ei saa mulle anda paremat nõu, kui minu enda keha. Ainult mina ise olen oma kõrgem teadlikkus, kus on peidus puhtamal kujul kogu vajalik  informatsioon.  See, mida ma juba õppinud olen – selle leidsin hiljuti  Esseenide Rahuevangeeliumist! 

Ja Jeesus vastas:
 "Ärge otsige seadust oma pühakirjades, sest seadus on elu, kuna kiri iseenesest on surnud. Tõesti, ma ütlen teile: Mooses ei saanud seadusi Jumalalt mitte kirjalikult, vaid läbi elava sõna. Seadus on elava Jumala elav sõna elavatele prohvetitele elavate inimeste jaoks. Seadus on kirjas kõiges, mis elab. Sa leiad selle rohus, puus, jões, mäes, taeva lindudes, mere kalades; kuid otsige seda peamiselt iseendast. Sest ma ütlen teile tõesti: kõik elavad olevused on Jumalale lähemal kui elutu pühakiri. Jumal on loonud elu ja kõik elavad olevused nii, et nad võiksid läbi igavesti kestva sõna õpetada inimesele tõelise Jumala seadusi. Jumal ei ole kirjutanud seadusi raamatute lehekülgedele, vaid teie südamesse ja teie vaimu. Need on teie hinguses, teie veres, teie luudes, teie lihas, teie sisikonnas, teie silmades, teie kõrvades ja teie keha viimases kui osakeses. Seadus on õhus, vees, maas, teimedes, päikesekiirtes, sügavustes ja kõrgustes, mis kõik räägivad sinuga, et sa võiksid kuulda elava Jumala keelt ja tahet. Kuid te sulete oma silmad, et te ei võiks näha, ja sulete oma kõrvad, et te ei võiks kuulda. Tõesti ma ütlen teile: pühakiri on inimese töö, kuid elu ja kõik selle kandjad on Jumala töö. Mispärast ei kuula te Jumala sõnu, mis on kirjutatud üles Tema töödes? Ja mispärast õpite surnud pühakirju, mis on inimeste käte töö?"?"

Kas eetika on olnud juhtiv faktor, mis aitas sul edasi minna Eedeni poole?

Olen elanud „karbist väljas“ umbes 6 aastat ja olen selles maailmas näinud paljusid asju, mida inimesed lihtsalt ei näe. Ja kui ma kuulsin puuviljatoitumise kohta ja sain aru, kuidas ma saan olla üks loodusega, siis ei võtnud mul palju aega, et astuda järgmine samm.  Ma elasin juba Quebeci sügavas metsas ilma elektri, peaaegu ilma tehnoloogiata. Eetika on olnud kaua osa minu elust, mind on alati peetud radikaalseks. Olen otsinud võimalust täielikult loodusega ühte sulada 7 aastat. 


Põhja Ameerika

Milliseid muudatusi märkasid - tervislikke, vaimseid, hingelisi, füüsilisi, emotsionaalseid jms?

Väga palju!! Kaalu osas, ma pean ütlema enne kahte asja. Esiteks, ainus viis kaalu tervislikult tõsta, on läbi lihaste. Teiseks, keha, mida oman praegu on minu puberteediea keha. See tähendab, et enne puberteediikka jõudmist luuakse suurem osa oma lihasmassist, ajus, tugevatest luudest jne. … Ja varajane puberteet tegi mind vähe arenenuks st kõik need rohked kunstlikud hormoonid panevad sinu arengu seisma. Sõin varasemalt loomset toitu hommikul, lõuna ajal ja õhtul. Ja mitte ainult loomset, vaid tööstuslikku loomset, Ameerika stiilis. Ja see on täis hormoone, antibiootikume, teisi kemikaale ja muud. Rääkimata sellest, kuidas loomi koheldakse, millega neid söödetakse, kogu see GMO värk.  Olen üsna kõhn sellest ajast, kui saan ainult oma 5% rasva. Kuid inimesed, kellega ma olen koos, saavad sellest aru ja see on aidanud mul selgitada inimestele, et nad ei söödaks oma lastele liha. 

Olen märganud, et olen vähem emotsionaalne, vähem „närviline“ või bi-polaarne nagu mõned seda nimetavad. See on seotud mürgitusega. Kuid dieet on üks asi, detoks ehk puhastumine teine asi. Paast on kiireim ja efektiivseim tee enda puhastamiseks, et saavutada rahu, teadlikkus, ühtsustunne maailmaga ja armastus.  Sa võid puuvilju süüa palju aastaid aga mürk võib sinu sees olla pikka aega tehes sind emotsionaalselt ebastabiilseks, mittefunktsionaalseks … 


Kuidas sa raha saad? Kuidas selle teemaga toime tuled?

Esiteks pean ütlema, et saan aru – raha toob jagunemise ja see, mida me tõeliselt vajame on tasuta. Me kannatame loodusest eraldumise all. Nii et ma kasutan raha oma sõrmeotstega, andes selle välja nii kiiresti kui võimalik, sooviga lõpetada selle kasutamine nii kiirelt kui võimalik, mitte andes seda inimestele, kes soovivad osta narkootikume. Seega palkan ma puuviljatoidulisi, mitte ei osta tehnoloogiat. Sarnane Caponokia inimestega  (vaata lähemalt meie kodulehel jaotust THE LOCALS)

Me saame raha annetustest, mida on väga vähe, peaaegu olematud summad. Ausalt öeldes on ainult üks inimene meile natuke andnud. Kuid projekt on alles algamas, väga aeglaselt, kuid inimeste tähelepanu tuleb. Momendil on meile annetusi väga vaja, kuna on istutamise aeg!  Asjad on siin väga odavad, tööline saab 3-5 eur päevas palka, seda rasket tööd tehes. Enamik puuvilju maksab meile päevas 50 senti. Näiteks 2000 euro eest saan ma palgata 3 meest mitmeks kuuks, osta seemned, mida külvata 50 aakrile, saaksin ehitada looduslikud varjualused paastulaagrile, saaksin paremaid puuvilju jpm. 

Mis sa arvad, kuna kohtud Tanya ja Sunshine´iga uuesti?

Ausalt – ma ei tea. Ma loodan, et nad ühinevad minuga nii ruttu kui võimalik, ma tunnen ennast palju paremini koos nendega. Head mõjud! Praegu tulid Brian ja Niya ning  koos Brian´iga usun, et meil saab varsti siin olema praanatoiduliste kommuun!! Usun sellesse! 

Räägime veel sinu Keenia projektist. Lugesin, et sa mõjutasid kohalikke hakkama puuviljatoidulisteks. Kui palju neid praegu on? 

Nüüd on 18 kohalikku puuviljatoidulist, või peaksin ma ütlema et banaanitoidulist! See on siin odavaim toit, ainuke, mis on neile taskukohane. Nad taipavad väga aeglaselt, kui vajalik oleks neil siin rajada puuviljaaed. Probleemiks on seemnete puudus. Olen leidnud kuskohast neid saab, kuid raha meil momendil ei ole. 

Miks oli neil nii kerge omaks võtta puuviljatoitumist?

Siinsed kohalikud on osa religioonist, mida nimetatakse caponokia. Nad on kõige vastu, mis on tööstuslik st koolide, meditsiini, raha, tehnoloogia ja isegi rohkem kui ühe komplekti riiete vastu!! Nad on ka kirikute vastu, inimesed kogunevad puu all, mis kasvab kaunil mäekünkal!!! Kui ma siia jõudsin ei võtnud kaua aega, et nad kontseptsiooni omaks võtaksid ja varsti ka kohe praktiseerima hakkaksid. Üks neist, minu hea sõber Biti – 6 lapse isa – kõik puuviljatoidulised sh ka naine, rääkis mulle, et kõik selle religiooni inimesed hakkavad kohe puuviljatoidulisteks, kui sellest kuulevad. Neid on umbes 1000 siin regioonis, ja siia on tõesti vaja seemneid!!!

Siis on teised kohalikud, kellele lihtsalt meeldib see idee!! Nii et, miks mitte?  Siinsed inimesed on väga erinevad muu maailmaga võrreldes. Palju lähemal loodusele, ilma raha ja tsivilisatsioonita nende ümber. Nad on küll kooli poolt saanud palju ajupesu, kuid üsna kergelt „ümberpestavad“.   Ma olen siin rohkem, kui kuskil mujal saanud rääkida puuviljatoitumisest ja loomulikust elustiilist. Nad on äärmiselt respekteerivad.  Usun, et kui me saame seemnete jaoks annetuse, siis on meil paari kuuga 100 puuviljatoidulist.  Puuviljapoe müüja ütles, et iga päev on tulemas uusi inimesi.


Räägi sellest poest?

Pood on osa projektist. Inimesed mõjutavad üksteist nii palju! Pood on Saouri turul, vähesed inimesed müüvad siin puuvilju. Kõik puuviljad on 16 km kaugemal, Kunati turul.  Turupäevad on esmaspäev, kolmapäev ja reede. Neil päevadel saadan ma 3 inimest (varsti 4… 5) nende jalgratastega (ja 2 suure korviga) 16km kaugusel olevale turule.  See maksab 2,5 eurot igale ühele. Sinnasõit on mäkke, mis tähendab kergemat tagasisõitu. Igaüks neist suudab tuua 80 kg puuvilju – ilma naljata!!! Ma ise tegin seda 3 nädalat, see meeldis mulle. Niisiis, toovad nad Kunati turult hea hinnaga puuvilju. Siin müüme need maha kas sama odava või veidi kõrgema hinnaga. Ainult sel juhul on kohalikud nõus puuviljatoitumisega. 


Räägi, mida lugejad saaksid teha? Kas saab kuidagi aidata seemnetega? Kuidas Keenia seadused lubavad välismaalt seemneid saata?

Ongi probleem, et seemneid välismaalt saata ei tohi. Kui kellelgi on võimalik saata suurem partii seemneid siis saaks seda kuidagi  organiseerida. Kuid praegu oleksid annetused paremad. 

 
Kuidas on puuviljavalikuga?

Kohalikud küsivad ainult banaane, seega meil suurt valikut pole. Kui mul tekivad isud, siis ma saan lasta tuua papaiat, arbuusi, graviolat (soursop), need on viljad, mida ma tõesti eelistan. Teised saavad ka apelsine, ananasse või madala kvaliteediga guaave. Cherimoya hooaeg tuleb kohe, siis on ka rohkem arbuuse, meloneid. Siin on samas kõik väga mahe ja kohalik. 

On sul partner?

Ei, olen üksi maailmas
J

Kuidas suhtuvad sinu pere teised liikmed sellesse, mida sa teed?
Neil ei ole mingit arusaamist põhjustest, miks ma teen seda, mida teen. See kurvastab mind üsna palju. Eks see võtabki kaua aega, et aru saada, ma ei süüdista neid. Ma ei saa öelda, et nad toetaksid mind või et nad üldse oleksid huvitatud sellest aru saama. Ma tean, et neile meeldiks näha mind „korralikult“ tööl,  külastamas neid aeg-ajalt ja vananedes käitumas sel rutiinsel viisil, nagu nad ise seda teevad. Ma armastan neid ja soovin neile tervenemist, mida nad vajavad. Mul on valus näha, kuidas nad jooksevad pimesi mööda hävitavat teed, muutudes järjest enam rumalaks. Võib-olla nad ühel päeval saavad aru ja otsivad üles tervenemise tee.

On sul isusid vanade toitude järele?
Üks mürk viib teiseni, niipea kui ma olen lähedal millelegi mittelooduslikule, tunnetan ohtu. Isud on lihtsalt stimulatsiooni soovid. Terves keskkonnas, nagu ma praegu elan on kõik korras ja inimesed, kellega ma läbi käin on kõik puuviljatoidulised. Ja seetõttu ma püüangi luua kohta, kus inimesed ei pea kokku puutuma kunstliku, ebaloomuliku valikuga. Et oleks rahulik, ilma stimulatsioonita. Koht, kus lapsed saaksid kasvada, nii et nad isegi ei mõtle küpsetatud toidust, ümbritsetuna teistest puuviljatoidulistest lastest. 


On sul mingeid mõtteid, et kirjutada raamat puuviljatoitumisest?

Raamatud on lihtsalt raamatud. Esiteks, sa pead maha lõikama puud, masinatega, mis on loodud loodust hävitama. Siis on vaja teha paberit järgmiste masinatega, kasutades kütust, hävitades Maad üha kiiremini … siis on vaja trükkida, veel rohkem hävitavat tehnoloogiat ja siis turustamine … kõige kahjustavamate masinatega üldse. Kogu meile vajalik info on meie ümber, see lihtsalt ootab, et me avaksime oma silmad ja kõrvad. Nägemiseks ja kuulmiseks. Võid lugeda katkendit Esseenide Rahuevangeeliumist veelkord. See, mida minul on vaja teha, on olla eeskujuks. Eeskujuks, mis muudab maailma. Siin see toimib. Siinsed inimesed ei ole ugenud raamatuid!! Ja nad ei ole haiged!!!  Nad on keset taevateed!!! 


Teisi kohti maailmas, kus tunneksid ennast koduselt?

Võttis aega, enne kui leidsin selle koha siin. Kuid kui keegi soovib veel minna tagasi loodusesse ja elada kooskõlas loodusega, siis ma soovitaksin  Kongot, Tansaaniat, Gaboni, Kameruni. Ma ei ole neis kõigis kohtades käinud, kuid nad olid mul nimekirjas, kui ainsad kohad, kus on selline elu võimalik.  Võite lugeda kodulehelt F.A.Q. alajaotusest, kes soovib rohkem teada.

Nimeta puuvilju, mida sa ei ole veel proovinud, kuid sooviksid?

Meil on vaja just puude seemneid, mitte põõsaid ega vääte. Puud ei vaja erilist hoolt ja nende viljade söömiseks ei ole vaja lisatarvikuid, mis on mahlased ja magusad. Inimtoit! Ma ei tea veel paljusid troopilisi vilju nagu:  litši, mangosteen, rambutan, guaav, maprang, longkong või langsat, dragonfruit, mafai, star apple, sugar apple, breadfruit, sapodilla, santol, asian palmyra palm.


Palju 100% puuviljatoidulisi sa praegu tead?

Teadma, tähendab mida? Salvo, kellega ma kohtusin oli olnud õunasööja 7 kuud, nägi väga terve välja, sõi ainult 2 kg päevas. Tanyal on peaaegu sama kogemus, tema sõi isegi vahel mitu nädalat 1-3 õuna päevas , ei kaotanud kordagi oma kaalu ega energiat. Ehki nad mõlemad töötasid Itaalias väga hõivatud restoranis. Salvo küpsetas pitsat ja Tanya teenindas … kas pole naljakas? Salvo oli 100% puuviljadel aasta enne, kui ma temaga kohtusin (see oli 6-8 kuud tagasi). Viimased uudised temast on, et ta on peaaegu praanatoiduline ja pole ikka kaotanud oma kaalu ega energiat. Tanya on olnud 2-3 aastat puuviljadel, näeb väga terve välja ja tegeleb spordiga iga päev. Sunshine samuti, kuigi temal on olnud surmalähedane kogemus. . a toibub aeglaselt, paastub korrapäraselt. Olen ise paastunud ja ka teisi paastujaid näinud. Kuid kui see mees paastub, siis on tõeliselt palju detoksit!!  Phillipega kohtusime festivalil, seal sõi ta avokaadosid ja ka pähkleid. Siis ma olin tunnistajaks, kus ta ei söönud midagi peaaegu 3 nädalat. Peale 2 nädalat käisime koos mägedes ronimas ja ta oli kogu aeg minust ees!!  Nüüd on siin Brian, kes leidis mind interneti kaudu. Ta jättis kõik maha, et elada siin. Ta on liquidarian (tarbib ainult vedelikku), teel praanatoitlaseks. Teeb palju harjutusi, väga terve väljanägemisega. Ja need 18 kohalikku. Üks neist on söönud ainult banaane 3 kuud, ja tuleb suurepäraselt toime. Alates sest ajast, kui avasime poe on kohalikud väga rahul selle lihtsa eluga, mida puuviljad võimaldavad. Praeguseks on 4 naist, 9 last ja 10 meest nii toitumas – ainult puuviljadel. 

 

Kas sul on ettekujutust, kui palju puuviljatoidulisi võiks maailmas olla? Kas sinu arvates idee levib?

100% puuviljatoiduline? hmmm, võib-olla  50? 30-kuni 40 on fruitarians.net üleval, ja teised siin
J Siin igal juhul idee levib. Aafrika on õnneks jäänud paljudes kohtades suurest tsivilisatsioonist puutumata. Inimesed on siiani küllaltki terved – kujutage ette, siin algab puberteet 18 aastaselt!!!  Mida tervemad nad on, seda lähemal reaalsusele. Neil on oma maa, nad saavad istutada, ikka veel lähedal ekvaatorile, jne … Ma usun, et kui saaksime seemneid, siis oleks siin varsti tuhandeid puuviljatoidulisi, usu või ära usu!! Sest siin on ca  1000 Caponokia inimest, kes ütlesid, et neile oli oluline teada saada, et saab elada ainult puuviljadel. See vabastab neid tööstusest. See on nende unistus!!   Ja koos nendega tulevad ka teised kohalikud. 

Kas mõni kohalikest arvab, et sinu dieet on ekstreemne.

See arvamus, et Aafriklased söövad palju liha on lääneriikide  propaganda. Kuna kõik teavad, et aafriklastel on tugevad kehad ja ilusad lihased.  Tegelikkuses nad ei söö liha, või teevad seda harva. Liha on siin lihtsalt liiga kallis. Neil on kits või lehm, nad vaid müüvad neid  aga  mitte ei söö neid. Keegi ei ütle, et terve olemiseks on vaja süüa liha! Haa! Paljud neist on enamjaolt veganid, seetõttu neil tulebki puberteet alles 18 aastaselt!! Te peaksite näigem neid inimesi!! Imeilus! Nii intelligentsed! See aitab mul ette kujutada, kui ilusad nad oleksid, kui toituksid puuviljadest … Nende seotus toiduga on praktiliselt olematu, nad ei hooli toidust, nad söövad, kuna usuvad, et see on vajalik. MITTE ÜHELGI KOHALIKUL PUUVILJATOIDULISEL EI OLE MINGEID SÕLTUVUSLIKKE ISUSID!!! 

Kuid nüüd, kus kohalikud söövad puuvilja, kuidas on siis nende kitsede ja lehmadega. Nad küll ei söö neid aga ometi müüvad orjusse. Kas nad tarbivad piima? Teevad juustu vms toodet. Kuidas nad tunnevad, kui selle harjumuse maha jätavad?

Oli aeg, kus ma õpetasin kui hullumeelne. Kuid mulle jäi meelde Sunshine üks ütlemine: „Sa saad õpetada ainult seda, mida inimesed on valmis õppima.“  Siis ma lõpetasin peaaegu paugupealt. Ja tead, mis siis toimus. Inimese hakkasid minu juurde tulema, rääkima mida nad tegid ja küsima, mida siis oma lehmadega teha. Me tõesti istusime ja mõtlesime, mida teha. Siis nad müüsidki ära aga enam asemele ei hakanud kasvatama. Piim on neil väga kallis ja nad joovad seda ainult koos teega. Ja niipea, kui nad on ühe toidu seljataha jätnud, unustavad nad selle täielikult. See on läinud. Ei mingit seotust, sõltuvust. Isegi mitte mingeid küpsetatud toidu unenägusid!! 

On sul ujumisvõimalusi, on sul vaja olla ettevaatlik metsikute loomadega?

Ma ujun iga päev. Meie laager on imeilusa jõe kaldal. Kui on vihmahooaeg, siis me küll ei saa siit juua, kohalikud joovad ka siis. Siin on isegi väike kosk.

On väike krokodill nagu kaiman, peaks olema ohtlik, siis on siin veel mõned Komodo varaani moodi isendid, väga armsad. Jõehobud on vahel vee all, nii et tuleb olla tähelepanelik. 

Kus ja kuidas sa kujutad ennast elavat 10 aasta pärast?

Siin!! Loomulikus keskkonnas, olen üks kõige sellega, mis on minu loonud. 

karnivoorid Meru National Pargis.
Mida sa ütleksid lõpetuseks?

Puuvili on looduse perfektseim toit. Ei ole tapmist, ei ole kahjustamist, rahu, ühtsus, valgus ja suurepärasus.  Puuvili on meie toit. Vaata loodust, mida rohkem sööb loom puuvilju, seda enam sarnaneb ta meiega.  Bonbonid (ahvid) liiguvad, käituvad, näevad välja meiega sarnaselt ja söövad 80-90% puuvilju! Kujuta ette, kui sa sööd ainult puuvilju, kui ilus sa võiksid olla.  Ära karda, kuula oma keha, paastu 30 päev ja alusta uut elu, koos iseendaga ja oled varsti oma kõrgema minaga koos. Me peame Maa taastama, jätma maha  selle saastamise, loodus ootab sind, kisendab sinu järele! See on kergem kui saada diplom koolist. Tule ja ühine meiega! Võta jalgratas või tule ilma milletagi! Sinuga saab kõik olema ok. Siin on palju tööd ja sa vajad ainult 1 eur päevas. Saad selle eest kõik mida vajad. 
 

3 kommentaari:

  1. Kindlasti on keegi, kelle riiulis on Esseenide rahuevangeelium, selles raamatus on tekst natuke nö teistmoodi tõlgitud, sestap ma ei taha ise tõlkida seda katkendit selle intervjuu keskelt. Kes leiab üles selle katkendi eesti keelse tõlke, olge hea saatke mulle ja ma saan siia teksti sisse panna.

    VastaKustuta
  2. Ja Jeesus vastas: "Ärge otsige seadust oma pühakirjades, sest seadus on elu, kuna kiri iseenesest on surnud. Tõesti, ma ütlen teile: Mooses ei saanud seadusi Jumalalt mitte kirjalikult, vaid läbi elava sõna. Seadus on elava Jumala elav sõna elavatele prohvetitele elavate inimeste jaoks. Seadus on kirjas kõiges, mis elab. Sa leiad selle rohus, puus, jões, mäes, taeva lindudes, mere kalades; kuid otsige seda peamiselt iseendast. Sest ma ütlen teile tõesti: kõik elavad olevused on Jumalale lähemal kui elutu pühakiri. Jumal on loonud elu ja kõik elavad olevused nii, et nad võiksid läbi igavesti kestva sõna õpetada inimesele tõelise Jumala seadusi. Jumal ei ole kirjutanud seadusi raamatute lehekülgedele, vaid teie südamesse ja teie vaimu. Need on teie hinguses, teie veres, teie luudes, teie lihas, teie sisikonnas, teie silmades, teie kõrvades ja teie keha viimases kui osakeses. Seadus on õhus, vees, maas, teimedes, päikesekiirtes, sügavustes ja kõrgustes, mis kõik räägivad sinuga, et sa võiksid kuulda elava Jumala keelt ja tahet. Kuid te sulete oma silmad, et te ei võiks näha, ja sulete oma kõrvad, et te ei võiks kuulda. Tõesti ma ütlen teile: pühakiri on inimese töö, kuid elu ja kõik selle kandjad on Jumala töö. Mispärast ei kuula te Jumala sõnu, mis on kirjutatud üles Tema töödes? Ja mispärast õpite surnud pühakirju, mis on inimeste käte töö?"

    Esseenide Rahuevangeelium, I raamat, lk 18-19

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.