neljapäev, 17. oktoober 2013

Toortoitumise kriisid Tallinnas 06. novembril


Tallinnas  06. novembril Krautmani massaaži ja terviseakadeemias, kell 16.30

"Kriisid toortoitumises"
Kas tegemist on puhastusprotsessi või kurnatuse ja puudujääkidega?
Detox sümptomid
Ma olen kogu aeg näljane, isegi kui söön liiga palju (õgimine)!
Tunnen sõltuvust „ebasoovitavate“ toitude järele. Kuidas vastu seista?
Olen alakaalus. Kuidas võtta kaalust juurde?
Mul on kogu aeg külm!
Toit, mida ma sisse söön, tundub täpselt samasugusena väljuvat! Mis toimub? 
Ma olen sageli väga nõrk/väsinud.
Vitamiin B-12 defitsiit
Loomad ei pese hambaid, miks mina peaksin?
Olen vahe hüperaktiivne ja ei saa magada.
Miks toortoit muutub vastumeelseks? 
Ümbritsevate suhtumine?

Dr Marva Ogonjani soovitused haigustega toimetulekuks ja David Hawkinsi tehnikad proleemseteks olukordadeks

Valmistame toortoitu, mis sobib  jahedaks sügisperioodiks



Registreeri 84silleke@gmail.com 
Osalustasu 15 eur 

2 kommentaari:

  1. Kuna selle loengu kohta materjali saab osta?
    Rõõmu!

    VastaKustuta
  2. Jah, juba saab:). Ikka maili kaudu 84silleke@gmail.com

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.