esmaspäev, 21. juuli 2014

09-10. augustil toimub kolmas Toortoidufestival

Ja ongi taas aeg sealmaal!!! Mõne nädala pärast ootame kõiki huvilisi Elja talus toimuvale toortoidufestivalile.
Peakõneleja Jesse Bogdanovich:

Jesse kirjutab enda kohta:
Ma sündisin täiesti tervena lapsena! 10 kuu vanuses tehti mulle polio vaktsiin, millele järgnenud allergiline reaktsioon mu peaaegu tappis. 

Vaktsineerimise tagajärjel tekkisid mul krambid, tõmblused ja ma jäin halvatuks. Sel ajal ei pidanud arstid selliste juhtumite kohta raporteerima ja nad kohtlesid minu sümptomeid kui gripi ja palaviku nähte ning laadisid mu täis antibiootikume.   Emal soovitati lõpetada ka rinnaga toitmine, mida ta aga õnneks ei teinud. Vanemad rääkisid, et enne vaktsineerimist kõndisin ma juba üsna hästi. Peale vaktsineerimist läks aga väga kaua aega enne, kui ma suutsin taas käia.  

Ma mäletan, et väikese lapsena ei olnud minu kätes ega jalgades üldse jõudu. Ma olin kogu aeg väga väsinud ja vajasin palju und. Arstid panid mulle spetsiaalsed klambrid (et toestada lihaseid) ja tegid kõiksugu muid asju, mis aga mind ei aidanud. Samuti soovitati mulle teha operatsioon, et kaotada pinged jäsemetes, kuid õnneks julgesid vanemad sellest keelduda. 
Ma tundsin toidu vastu väga vähest huvi, mistõttu olin väga alakaaluline. Arstide otsusel sunniti mind sööma piimatooteid, rasvu, rämps- ja töödeldud toitu. Ei ole vaja vist öelda, et see tegi asja ainult hullemaks ja viis mu tervise muuhulgas diabeedi ja seedehäirete tekkeni.  
Loe pikemalt...Jesse lugu

Ajakava on sel aastal täis nii huvitavaid loenguid-töötube, kui ka mõnusaid lõõgastumisvõimalusi 
Laupäev, 9. august 2014

11.00 - 12.00 kogunemine
12.00 Anname festivalile väge ühislauluga, eeslauljaks on Mikk Sarv
12.50 Elja Tarkusteaia perenaise Ly Kerdo tervitussõnad
13.00 Jesse Bogdanovichi loeng
14.30 Lõunasöök
15.30 Jesse Bogdanovichi loeng jätkub
17.00 Erinevad töötoad - India tants/Sille Poola loeng/Toortoidu praktikatuba/Anatol Sügis/Kristallituba/Ülimlaul 
19.00 Õhtusöök
20.00 Vaba tund telkide püstitamiseks, suhtlemiseks või niisama olemiseks, vaba mikrofon oma loo rääkimiseks
21.00 Süütame lõkke ja laulame koos Lea Dali Lioniga



Pühapäev, 10. august 2014

08.30 Ärkamine, hommikused toimingud / hommikujooga (Jana Pettai) või shindo venitused (Claire Pullinen)
09.30 Hommikusöök
10.30 Avatud vestlusring Jesse Bogdanovichiga
12.30 Lõunasöök 
13.30 "Tund huvitava inimesega" Lea Tõnts Metameditsiin 
15.00 "Tund huvitava inimesega" Ketlin Kaljas "Kristallituba" või "Toortoidu praktikatuba" Triin Uueda
16.30 - 17.00 festivali lõpetamine

Muu info on olemas siin http://www.toortoidufestival.ee/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.