neljapäev, 27. veebruar 2014

TOORTOIDU A JA O

 Kaua tehtud kaunikene:). Mis taas näitab, et kui sa raatsid oodata, siis asjaolud langevad nii huvitavalt igas üksikasjas kokku ja tuleb see, mis tulema peab:). Algselt pakutud 150 lk retseptiraamatu asemel on nüüd Teie ees 300lk kaunite piltidega (Katrin Press), retsepti ja juturaamat:). Ma vastasin järjest pea kõigile neile küsimustele, mis toor- ja taimetoitlased siin Eestis on aina küsinud ja mille pärast muret tundnud. Ma pakkusin sisu ja fotgraaf, kujundaja, toimetajad andsid sellele just sellise vormi, et ma saaksin öelda: Ilu on vaataja silmades ja sa võid näha lihtsuse hämmastavat kaunidust ja tunda ka selle toimet iseendale



Ma ei kirjutanud oma raamatusse eraldi tänusõnu, kogu minu raamat on tänu Sulle, kes sa oma mõtte, sõna ja teoga nende aastate jooksul minule oled mõelnud, minuga rääkinud-minust rääkinud ja lõpuks on tehtud koos tegusid, mis on teinud elu selliseks nagu ta on...

Elu läheb edasi ja kõik on kogu aeg muutumises, kuid ma näen praegu, et sellest punktist (mis on raamatus) kõnnivad paljud oma eluteel läbi. Võimalik, et nii võiks olla üks kaunilt ja mugavalt seatud bussipeatus või lennujaam, mis annab sulle just selle eluhetke jaoks julgustust ja soovi minna rõõmuga edasi...







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar