esmaspäev, 24. jaanuar 2011

Koogikursuselt pilte ka

Jubeda juttudele halvast toitumisest midagi magusat tasakaaluks:). 29. jaanuari kursus on täiesti täis ja lukus.

Itaalia mandli-šokolaadi zucotto toorvariant

 

Ja irish mossiga tehtud šokolaaditarretis vaarikatega


Kõrvitsakook


Vikerkaarekook


5 kommentaari:

  1. Mis pähklitega see esimene kiht on? Ma ei suuda kunagi väljamõelda, kas walnut-i all mõeldakse kreeka või metsapähklit. Viimane tundub paremini sobivat.. Räägin siis zucotto koogist.

    VastaKustuta
  2. walnut ikka kreeka pähkel, hazelnut sarapuupähkel. kreeka pähkel rasvasem ja mõrkjam annab kakaoga sellise omapärase kombinatsiooni. ma olen ise igasugu pähkleid samas kookides kombineerinud - mida prasjagu kodus on. ja ei ole veel keegi virisenud:), et üks teisest parem on.

    VastaKustuta
  3. samas olen ma leidnud eestikeelseid kokaraamatuid võrreldes inglise keelsete originaalidega, et päris mitmes kohas on pähkli nimetus valesti tõlgitud. Näiteks pekaanipähkel inglise keelses raamatus muutunud brasiilia pähkliks eestikeelses raamatus - kusjuures pilt oli juures ja pildilt oli selgelt näha pekaanipähkel.

    VastaKustuta
  4. Tere,
    kas neid kursuseid tuleb ka juurde? Eriti huvitaks magusa toortoidu koolitus, sest saiaga küpsetised on "igavad" :)

    VastaKustuta
  5. Tallinas, Murastes tuleb 13. veebruar koogikursus ja 14. veebruar tooršokolaadikursus

    VastaKustuta