esmaspäev, 15. aprill 2013

Tord Lyseving raamat

Niisiis on Tord Eestis  käinud, olnud, rääkinud, ravinud ja osa raamatuid jäi meile üle.  Nii, et kes soovib - 40 raamatut jäi minu kätte.
Väike tutvustus:



1943 aastal sündinud Tord Lyseving inglise keelne raamat „My Path  Freedom. How fruit have changed my life and can change yours too.“
Raamat on välja antud 2006, esikaane pilt tehtud 2005 Brasiilias (Sel ajal on Tord 62 aastane). 247 lk, kõvad kaaned, värvifotod, joonised

Eessõna on kirjutanud Meditsiinidoktor ja kirurg Rodrigo C. G. De Souza Brasiiliast.
Sisukord: 1. Kuidas kõik algas
                2. Muutused tulevikus
                3. Praktilised nõuanded – 6 astet puuviljatoitumiseni (retseptid, menüüd, soovitused)
                4. Toitumise Uus Teadus
                5. Armastuse elemendid
                6. Uus relatiivsusteooria
                7. Bioloogiline transmutatsioon
                8. Koos kasvamine – kasvamine perekonnaks
                9. Tuleviku majandus ja poliitika
                10. Mõtteid ja isiklikke kogemusi
                11. Armastus edusammud
Autorist
Kokkuvõtlikult

Tord on ühendanud raamatus väga mitmetahulise maailma: toortoidu, armastuse, vaimsuse, liikumise, majanduse, teaduse. On väga mitmekülgne inimene: olnud noorena väga hea sportlane mitmetel aladel, teinud teadustööd polümeeride keemia alal, uurinud radioaktiivsuse mõju, mängides erinevatel muusikainstrumentidel, maalides, skulptuure tehes, omades ravitseja ja selgeltnägija võimeid,  elanud 28 aastat puuviljadel, pikk kogemus inimeste ravimistel, õppinud USA-s ja Kanadas iridioloogiat ja cheirology (teaduslik peopesa vaatamine Hiina meditsiini elementide kaudu – mitte tuleviku ennustamine, vaid inimese temperamendi, emotsioonide-vaimsuse-meele seosed), teinud väga palju kiriliani fotosid näpuotstest, puuviljadest, keedetud toidust jms.
Räägitakse B12J (õigemini miks seda vaja ei ole), isolaatidest, armastusest, vähima tapmise printsiibist.
Tord kirjutab:
Miks ma söön puuvilja ja ainult puuvilja:
Ma söön puuvilja, kuna olen alati puuvilju armastanud ja tunnen tervislikku harmooniat  oma kehas.
Ma söön puuvilja, et säästa loodust
Ma söön puuvilja, et vältida valu ja haigusi oma füüsilises kehas
Ma söön puuvilja, et olla enam alandlik, arukas ja tõsta oma teadlikkust
Ma söön puuvilja, et laiendada, avardada, suurendada oma vaimset võimekust
Ma söön puuvilja, et vältida tavapärast vananemist
Ma söön puuvilja, et teenida armastavalt selle planeedi teadvust
Ma söön puuvilja, et olla paremas kontaktis oma kosmilise tervikuga
Ma söön puuvilja, et saavutada vabadus ja haavamatus
Ma söön puuvilja, kuna see esindab Suurima  Harmoonia Printsiipi ja samuti hoiab üleval armastuse teadvust
Ma söön puuvilja, kuna see teeb elu lihtsaks. Ma armastan süüa armastust.
Ma söön puuvilja, kuna puuvili loob harmooniat (ei kahjusta)

Olen nüüd enam vähem raamatu läbi lugenud. Mulle meeldib. Kohe on tunda, et kirjutab inimene, kes on siin põhjas elamas – siin ka sündinud ja kasvanud. Selline eestlasele omane konservatiivsus on rootslastes veelgi tugevam ja seega raamat läbinisti vaimustav.
Palju on teadust, palju on vaimsust, palju on praktilise nõuandeid üleminekuks.  Põhjalikult on käsitletud Kervrani tööd bioloogilisest transmutatsioonist – kuidas ja mis tingimustel toodab keha magneesiumist kaltsiumi ja vatsupidi, mis tingimustel toodab keha naatriumist kaaliumi ja vatsupidi. Kervranist ma olen varasemalt oma blogis kirjutanud – Nobeli preemia laureaat ja 5000 lk teaduslikku tööd, väga head uuringud. Huvitav on pimesoole osa ja kui oluline on see organ, bakterite kolooniad ja kuidas need asetsevad, kuidas liiguvad inimkehas tavatoidu ja puuviljade puhul. Kas siis meie oleme oma keha peremehed või seda võivad olla bakterid. Kosmiliste energiatega seonduvad liikumised, mõtete jõud. Kuna Tord ise on ravitseja, siis tal on suured kogemused inimeste ravis ka väga raskete haiguste osas. Rõhutatakse ikka seda, et igas inimese on   olemas enda ravimiseks kõik, mida vaja…Ja et ravitseja ei ole mitte toidust üle vaid saab armastuse ja  loodusega ühte kätt käia ning oma ravitsemisjõudu suurendada.
Raamatu hinnaks on 20 eur. Tellimine 84silleke@gmail.com  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar