reede, 31. august 2012

Ann Osborne raamat Fruitarianism The Path to Paradise

Loen Ann Osborne raamatut, välja antud 2009, viimane trükk siis nüüd 2012.

Ann on prof. Arnold  Ehret´i austaja, tsiteerib teda päris palju. Aga siit veel huvitavat statistikat:
Üks aaker, kus kasvavad avokaadopuud annab 10 000 naela saaki aastas
Üks aaker banaanitaimi annab 24 000 naela saaki aastas
Üks aaker maad, mida kasutatakse loomakarja kasvatamiseks annab 150 naela toitu aastas.

Üks California avokaadopuu suudab endasse imada samapalju süsinikdioksiidi, mida toodab auto läbides 26 000 miili
Kaks täiskasvanud avokaadpuud toodavad rohkem hapnikku kui vajab 4 liikmeline perekond
Üks avokaadopuu toodab ca 260 naela hapnikku aastas
Ühel aakril kasvavad avokaadopuud eemaldavad loodusest 2,6 tonni süsinikdioksiidi aastas
Lõuna California avokaado aiad teevad kahjutuks 25-88 naela (kuivmassist) keskkonna saasteaineid aakri kohta.
nael - 453, 59 grammi
aaker - 0,4 hektarit

Raamatus on väga ilus peatükk lastest: Lapsed ei vaja mitte ainult head dieeti. Midagi sellist jälle, mida ma ise tunnen:
Ann kirjutab: Ma usun, et armastus on lapse kasvatamisel kõige olulisem. Tõeline tingimusteta armastus loob lapsele sisemise kindluse ja harmoonia keskkonna.
Hea dieet ei tee kedagi paremaks lapsevanemaks. Lapsega, kes on armastatud, kuid tavadieedil võib olla kõik korras. Kui sa annad oma lapsele puuvilja ilma armastuseta , on tal emotsionaalne nälg.
Kuid need kaks: armastus ja puuviljad on suurepärane kombinatsioon. Sest lapsega, kes ei ole hüperaktiivne, kes on terve ja rõõmus, on imeline olla.
Ma olen mõlemad oma lapsed kasvatanud keskkonnas, kus ma olen nendega 24 tundi päevas ja 7 päeva nädalas. Ja kindlasti on selline kasvatus väga raske neile, kelle lapsed on sageli haiged või hüperaktiivsed.
Kui me anname lastele mõlemat:  psühholoogilise tervise, neid armastades ja füüsilise tervise, toites neid loodusliku toiduga, siis on tulemuseks puhas kuld.
Paljud inimed arvavad, et lapsi kasvatada on raske, väga stressirohke. Mulle on mõned vanemad öelnud, et "jumal tänatud, et koolivaheaeg lõpeb"! Minule on olnud 2 lapse kasvatamine puuviljadieedil suur au. Jagada oma päeva lapsega, kes ei ole hüperaktiivne, kes ei ole haige, kes ärkab hommikul naeratusega - on suur rõõm.
Kasvatada terve laps ei ole suur stress; jah see võtab sinult palju aega, kuid on tõeline nauding.
Asjaolu, et mina olen fruitarian ei tee mind paremaks lapsevanemaks, kuid see tähendab et mul on suurepärane võimalus kasvatada oma lapsi tervislikult ja õnnelikult.
Armastades ja respekteerides oma last andke talle parim toit - ta on selle välja teeninud. Andes oma lapsele toitu, mis ei tekita psühholoogilisi ja vaimseid häireid, on lapsega koos kasvamine imeline kogemus.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar