neljapäev, 28. aprill 2011

40 on väga ilus number ja neljapäev

 Tere kõigile:)

40 sünnipäev ja 3 toortoiduaasta ja 8 taimetoiduaasta - kas on imelik, et ma olen veel elus? Et lapsed on elus? Et mul on hambad suus, värvimata juuksedki peas...:)

Täna on ilus ilm ja aed on mind meelse pidanud päris paljude õitega. Ükski neist ei ole söödav:) niisma, kuigi ma saan aru, et õietolm nendest õitest, mille mesilased siit viivad on söömiseks küll sobiv. Ja seega on suurepärane et me kõiki õisis kevadel ära ei söö
Ja tagasi vaadates pean ma siiski ütlema järgmist (mida on tegelikult ennegi tähele pandud ja öeldud ka):
 Ma tahaksin kogu südamest TÄNADA kõiki neid inimesi, kes on teinud selle mulle raskeks, kes on mulle öelnud, et ma ei suuda seda;
kes on mind taga rääkinud, kes on mind halvustanud, kes ei ole minusse uskunud, kes on veeretanud takistusi minu teele...
TEIE tegite mind tugevaks, teie tegite minust selle, kes ma olen. Teie panite mind tööle tugevamini, te aitasite mul aru saada, kui palju armastust on minu sees, mida jagada kogu maailmaga...

...ja loomulikult kallistan kõiki neid, kes on mind toetanud ja tänu kellele ma ikka kõnnin rõõmsalt oma teel... lilledega kaetult:)
.
Terve saunatagune on ülastevaibaga kaetud. See on lihtsalt imeilus.










Ma olen vähe märkinud söödavaid imelisi umbrohuhakatisi. Eelmise aasta juures on neid üsna palju. Sel kevadel olen salatit söönud väljas:). Ei nuga, ei taldrikut, ei pesuvett, ei soola, ei õli - istun keset aeda maha:) ja ollallaa taldrik on imesuur ja valik mitmekesine: kõik aminohapped, kõik süsivesikud, kõik oomegadkõik vitamiinid-mineraalid on alljärgnevalt nendes taimedes olemas. On absoluutselt kõik, mida su keha vajab, on kõik mida vajab sinu vaim ja hing:
 Paiselehe õis koos varrega - magus, kudne - karotenoide jms täis
Võilillelehed - mida väiksemad seda pehmemad ja magusamad...
 Naat juba nii suureks kasvanud, aga maitseb veel küll..
Orast ka hea nätsutada, teeb hambad puhtaks ja suuõõne korda...
 See vana hea nurmenukuõis:), päevane C vitamiini vajadus 1 lehekesest.
 Sõstrapungad juba lehed välja ajanud, ka noored lehed väga rikkad...
Sirel veel mõnes kohas pungadega...suurepärane valik:)
 Magusaarmastajatele mesiputk...
Kallis, kallis nõges sa oled meie kõige -kõige-kõige maitsvam - turgutavam - aitäh sulle










Tegin ikka kooki ka:). Kuigi juba oma lemmikud välja kujunenud, tahtsin midagi uut proovida: pekaanipähkli juustukook

Porgandi-gojimarja tort. Ma lõikan varsti lahti siis saab sisse ka piiluda
Ja kuna ma leotasin liiga palju irish mossi siis tegin ülejäägiga mingit panna cotta toorvarianti.
Retseptid järgmisel nädalal, kui kursused läbi saavad.
Ilusat minu sünnipäeva kõigile:)

3 kommentaari:

  1. Palju õnne, Sille! Rõõmsat astumist eluteel ja palju palju lillelisi päevi!

    VastaKustuta
  2. Väga südamlik ja armas postitus!
    Suur suur aitäh Sillele kõigi jagatud tarkuste eest!

    VastaKustuta