reede, 14. jaanuar 2011

CORNELL: esimene etapp on edukalt läbitud

Nii - esimene etapp Nutritonal Fundamentals on edukalt lõpetatud. Kohe kui viimase linnukese kirja sain avanes pdf fail Tunnistusega - ja C.Campbelli allkirjaga:). Originaal tunnistuse saab tellida ka posti teel.
Enne veel kui ma oma viimased linnukesed kirja sain - läks ka arutlusfoorumis huvitavaks. Kursuse juhendaja, kes esimesel nädalal postitusi ei teinud, hakkas nüüd teisel nädalal grupis osalejate kirju  täiendama-kommenteerima. Minu üks postitus lahati ka üksipulki läbi - mitte kritiseerivalt vaid lisati täiendavat materjali. Mul väga hea meel, kuna ma sain vastuseks Colin Campbelli seisukoha toortoitumise kohta. Mida ma siit kursuselt ka saada tahtsin, kuna raamatus seda ei ole. Kursuse juhendajalt sain ka isikliku maili ühe teise oma postituse osas teaduslike uuringute vale kasutamise osas. Üldiselt postitas juhendaja palju täiendavat materjali, mis minu jaoks oli väga huvitav - viimati kantserogeenide kohta koos teaduslike viidetega. Gruppi lisandus veel ka üks MD - 30 aastase praktikaga arst. Arstid paistavad olevad väga hõivatud - neid kohtab foorumis paar korda nädalas kuid nad postitavad väga praktilist ja huvitavat materjali.
Kolmapäeval algab uus etapp - haigused ja toitumine. Kursuse juhendaja on uus ja saab näha, kes nüüd loenguid annavad.
Mul on nüüd väga palju uut materjali ja ma püüan ka paralleelselt tõlkida. Ma vaatan enne kogu materjali läbi ja alles siis hakkan seda välja jagama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar