laupäev, 25. august 2012

Woodstock läheb edasi

Reede hommikul ma loomulikult slow-folw joogasse ei jõua. Leian ennast hoopis Latin Dance Class with Kristina Carrillo-Bucaram. 




Täpselt nii ilus Kristina ka välja näeb. Paras kasepakk tundun siin alustades. Peale tükk aega harjutamist, hakkab nagu minema. Siis tuleb kõrvalseisva inimesega koos tantsida ja ringis õpitud sammud ette näidata. Teine on ka rohkem nagu kasepakk:). Aga noh:) alguse asi.
Vahepeal jõuame sööma, söögiga on siin paar päeva kitsas käes:) On piisavalt noort kookost, duriani, õunu, litšisid, tomateid, sellerit. Napib banaane ja kõike muud:). 
Köögirahvas on üsna masendatud - paljud asjad peavad järelvalmima ja 150 sorti kuskil näha ei ole. M. Arnstein toob oma autost datlivarud söömiseks:). Kuskil on kuulda, et transpordiga juhtus midagi.
Teeme hommikusmuutit sellerist, rooma salatist, kookosveest ja banaanist.

Esimene loeng mehelt, kelle kohta olen varasemalt vähe lugenud.
Lecture ‘Posture, Movement & Exercise-Part 2: Is Your Program Helping or Hurting? by Dr. Samuel Mielcarski
Many people know that posture, movement and exercise are important for maintaining good health and well-being. However, many questions come up when this topic is addressed such as: How do I know if I'm moving correctly? What's the best type of exercise for me? How do I fix poor posture? What's the best way to lose weight and burn fat? How do I exercise while at work or on a vacation? What should I do if I have an old injury that still bothers me when I exercise? How do I reshape my body correctly? What's the best way to stretch? What is the best way to work my core? How can improve my running performance? What's better: machines, free weights, or bands? Can bodyweight exercises really build size and strength? How long should my workouts be? What if I have pain with certain exercises (such as squatting, lunging, push-ups)?
Dr. SAM will share some easy-to-follow principles, tips and strategies that will improve how you look, move and perform in life. If you have ever wondered why you are not meeting your exercise or fitness goals, this is a MUST attend lecture. If you attended Dr. SAM's lectures and classes last year, then you know this will be a great investment of your time and energy again. You will laugh! You will learn! You will have fun!

Aga super. Dr SAM on oma kraadid saanud Health sciensis baasil National Academy of Sports Medicine. Räägib väga asjatundlikult lihasgruppide valest kasutamisest. Näiteks toob ta väga ilusti välja lapsed - lapsed, kes on nö püsimatud ja soovivad paar lauset kirjutada istudes, siis ühele küljele kaldudes, siis jalad tagumiku alla sättides jne, jne. See tuleneb loomulikult sellest, et laste keha tunneb, et ei tohi istuda paigal, kuna keha ei ole loodud valedes asendites pikalt olema. Süsteemide jaoks on vaja, et lapsed vahetaksid asendeid. Aga koolis - PEAB ISTUMA.  Sam mainib, et see on väga kahjulik., kui lapsed ei tohi liigutada. Hilisemalt ei jõua ära parandada kõiki neid valedest kehaasenditest tekitatud probleeme.  Räägib ka, kuidas naised soovides rinda tõsta teevad hoopis valesid harjutusi jõusaalides ja võimlemises. Selliseid, mis annavad vastupidise efekti:). Kokkuvõttes tundub nii asjalik, et ostan raamatu. Mida jõudsin ka eile õhtul veidi vaadata. Põhjalik. Spordi ja liikumise armastajatele on soovitav lugeda. Eks tal on youtubes videosid ka.

Edasi tuleb Workshop "Super Healthy Children" by Karen Ranzi
Part 2 - Raising healthy raw vegan children and Transitioning children to raw foods. Kareni raamatut ma olen soovitanud paljudele. Kes vähegi inglise keeles loeb ja lapsi plaanib või kasvatab...Loeng on ka väga hea. Momendil reisib Karen ringi kogu Ameeriaks oma raamatuga ja ka Venemaal. Märkis, et Venemaal on väga palju toortoidulisi. Moskvas 3 toortoidu restorani. Tema oma pere lugu on ka väga hea. Kaks last ja üks neist momendil 25 aasatne, teine 22 aastane. Ja alustasid astma, allergiate tõttu, kui tema lapsed olid 3 ja 6 aastane. Astma ravisid toortoiduga terveks 11 kuuga. Ja nii jäigi. Abikaasa ei soovinud toortoitlaseks hakata. Kuid jäi nii, et kuna lastel on vaja tervislikku elukeskkonda, siis kodu jäi küpsetatud ja loomse toidu vabaks. Abikaasa hakkas oma isusid täitma väljaspool kodu. Mis oli tema jaoks raske ja on siiani raske. Kuid olulisem oli laste tervis ja  kodus hoiti ja söödi toortoitu. Kui lapsed jõudsid teismeikka, siis nad soovisid süüa nagu teised:). Karen märkis, et nende toortoidul hoidmine teismeeas kahjustas nende omavahelisi suhteid niivõrd, et ta lasi lastel ise valida oma toitu väljaspool  kodu - tingimusel, et nad ei räägi, talle mida nad söövad:). Noortena valisid nad siis rämpstoitu. Kuid ülikoolis helistas ükskord tütar ja ütles: ema ma ei saa enam niimoodi jätkata. Kõigk minu kaaslased põevad mingit haigust, võtavad väga palju ravimeid. Ja peale seda tütar tuli toortoidu juurde tagasi. On ka siin laagris, väga ilus noor naine. Karen märkis, e teismeeas valides muu toidu, olidki nad tihti haiged, ja tal ei olnud muud teha, kui lihtsalt armastada ja juhtida tählepanu sellele, miks nad haiged on. Palju, palju juttu veel.

Vahpeal toodi pirne, kollaseid ploome, 2 datlit inimese kohta:). Siis ujuma. Näeme vöötoravaid. Üks ronib lausa kivi otsa, et me teda imetleda saaksime. Pilti teha kahjuks ei jõua..
Tuleb Presentation "Carbohydrates, Part 2 - Life Gets Even Sweeter" by Dr. Douglas Graham. Nalja sai palju:). Huvitavat ikka ka piisavalt. Keegi küsis B12 kohta. Ma ei ole varasemalt Grahamilt nii pikka B12 vastust kuulnud. Küsimuse peale ta naeris ja ütles: aa B12, lõpuks ütles keegi kirikus amen:). Tõmbas korra ninaga ja neelatas kuuldavalt ning märkis - nii nüüd saigi piisava doosi B12 vitamiini:):). Räägiti raua ja B12 puudujäägi sümptomitest ja kaua puudujääk võib olla. Graham ütles, et ta on kokku puutunud aastaid B12 defitsiidis olnud inimestega. Kellel on kuni 50 B12 defitsiidi sümptomit. Mis tähendab, et keha ei kuku kohe kokku, nagu püütakse hirmutada. Tema põhivastus oli, et kui inimene ei taha oma dieeti muuta, siis ta püüab leida oma toitumisele õigustust. Laudas elavatel loomadel ammu enam ei ole B12 vitamiini piisavalt.

Arbuusid on suureparased. Õhtusöök hilines nagu alati. Supp oli avokaado, apelsinimahl, ananass, kurk. Enne seda toodi aga suurte kaussidega rohelisi ja punaseid viinamarju. Peale neid supp enam eriti ei mahtunudki. Salatikaste oli ingveri ja veidikese seesamiga, mis oli veidi  mõrkjas.
Õhtul talendishow. Selle ajal jäi Lauri sülle magama ja Sikil hakkasid silma kinni vajuma. Viin nad ära magama:) - pikk päev. Ikka on väga soe. Päike selges taevas. Majas lausa lämmatav. Öösel selle eest soe magada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.