pühapäev, 13. jaanuar 2013

51 aastane balletitantsija ja joogaõpetaja, õunasööja:) Yana Lewis


Hakkas mind see 20 aastase õunasöömise lugu huvitama ja kus on raske ikka mõnda inimest üles leida. Eriti kui kuskil on nimi valesti kirjutatud:). Mitte siis Yana Louis (nagu eelmises postituses märgitud), vaid Yana Lewis: Londonist pärit balletitantsija, kes alates 1998 aastast elab Indias ja juhendab oma tantsukooli.
Siit võib näha ka, kui kaunis balletitantsija oli noorena  http://www.thelewisfoundation.org/company/founder-artistic-director-2/
2 aasatselt ütles emale, et soovib lennata nagu liblikas. Ja seda ta ongi teinud. Balletikooli läks Yana 2,5 aastaselt ja sellest ajast on ta tantsinud ja õpetanud. Joogaõpetaja leidis Indiast, käis oma guru juures Indias 16 aastat ja seejärel jäigi Indiasse. On abielus indialasega.
 Õige nime üles leidmine tegi asja kergemaks ja ma leidsin paar intervjuud ajalehest "The Hindu":). Peale balleti ja tantsu puudutavate küsimuste leian siit küsimuse ka toidu kohta (intervjuu aastast 2004):

"Oma vanuse kohta näete hämmastavalt hea välja.  Milline on teie dieet?"
"Söömine ei ole mind kunagi inspireerinud.  Ma söön ainult puuvilju, seemneid/pähkleid (harva). Seda oma teismeliseeast peale. Paljud minu sõbrad peavad seda kummaliseks ja arvavad, et see dieet ei ole sobilik. Kuid vaadake mind, mul rohekm energiat, kui kellelgi teisel minu ümber. Ma magan ainult 4 tundi, 3 +10 tundi praktiseerin ja õpetan tantsu + 3 tundi joogat.   Ma ei luba enne esinemisi ühelgi tantsijal süüa liha, vaid annan neile ainult puuvilju. Raske toit teeb liigutused letargiliseks.

2010 aastal samas ajakirjas on pilt temast selline. Tänaseks on ta Indias elanud 14 aastat.


2012 aasta allikast leian märke ka lapse kohta. Yana ütleb, et nende tütar Jazmine on 3 aastane ja üles kasvanud väga lihtsal dieedil. Tüdruk eelistab puuvilju kõigele muule.
Vanusele ma nii hästi pihta ei saa. Enamik artikleid küll märgib, et näete nii hea oma vanuse kohta välja, kuid vanust ennast ei märgi. Siis lõpuks 2008 aasta allikad nii Euroopas kui Indias märgivad tema vanuseks 46. Mis tähendaks, et 2013 saab Yana 51 aastat vanaks. Tütar peaks sel juhul olema sündinud, kui ta oli 47 aastane. Midagi D.Grahami perega sarnast.
Kaunis naine õuntel (Indias õuntel elada on muidugi väljakutse). Lapsena oli allergiline ja leidis, et leib ja liha on tema seedimisele liiga raske ning puuviljad aiatavad tal olla terve, painduv ja kerge.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar